فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
 
جنگ سرد در سازمان ملل

دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد اعلام کرد ماه اکتبر (مهرماه) پرونده شکایت ایران از آمریکا در پرونده مصادره 2 میلیارد دلار پول ایران را بررسی می‌کند.

 دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان رکن قضائی اصلی سازمان ملل متحد قرار است ماه اکتبر در جلساتی به بررسی پرونده شکایت ایران از آمریکا بابت مصادره چند میلیارد دلار پول ایران بپردازد. 

دیوان بین‌المللی دادگستری در بیانیه‌ای روز جمعه اعلام کرد «بین روزهای ۸ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۶ تا ۲۰ مهرماه) چند جلسه استماع عمومی برای بررسی پرونده "دارایی‌های خاص ایران"(شکایت جمهوری اسلامی ایران از ایالات متحده آمریکا)» در لاهه برگزار خواهد کرد. 

مطابق این بیانیه، این جلسات استماع «به اعتراض‌های اولیه مطرح‌شده توسط ایالات متحده اختصاص خواهد داشت» و پس از آن قضات نظر خود را پیرامون اینکه می‌توانند در این مناقشه حکم کنند یا خیر، اعلام خواهند کرد.


برچسب‌ها: آسمانی هاامریکاایراندیوانبینالمللیدادگستریسازمانمللمصادره2میلیارددلار

تاريخ : شنبه 2 تير 1397 | 16:7 | نویسنده : سعید علوی |
 

شناورهای جدید نظامی تا پایان سال رونمایی می‌شوند

 امیر دریادار امیر رستگاری معاون صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز شنبه 2 تیرماه در برنامه روی خط خبر شبکه خبر سیما با تبریک دستیابی صنایع کشور به توان ساخت موتورهای دیزلی و تأمین قطعات آن گفت: حوزه موتورهای دیزلی به عنوان یکی از مولفه های خود اتکایی و استقلال صنعتی کشورهاست، زیرا حوزه حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و نظامی و همچنین مصارف نیروگاهی تحت تأثیر توان ساخت موتورهای دیزلی است.

وی افزود: دستیابی به این صنعت، بسیار حائز اهمیت و استراتژیکی است و حدود ۱۵ کشور این توان را دارند که خوشبختانه متخصصان داخلی کشور ما با اتکاء به توان داخلی، خط تولید بومی برای تولید موتورهای دیزلی را ایجاد کردند.

رستگاری خاطرنشان کرد: در حوزه شناورهای نظامی اقدامات خوبی انجام شده و یکی از پروژه های بزرگ تا پایان سال رسماً رونمایی خواهد شد 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیردریاداررستگاریصنایعدریایی

تاريخ : شنبه 2 تير 1397 | 16:5 | نویسنده : سعید علوی |
سیاست ضدمهاجرتی جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علیه پناهجویان کشورهای آمریکای لاتین این روزها در صدر اخبار جهان قرار دارد. اجرای این سیاست تا اندازه‌ای مورد انتقاد قرار گرفته که برخی کارشناسان، خروج اخیر آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را در راستای رهایی از این فشارها ارزیابی کرده‌اند.

کودک‌آزاری به سبک ترامپ+فیلم و تصاویر

از زمانی که دولت آمریکا سیاست ضدمهاجرتی جدید خود علیه پناهجویان را در مرز مکزیک به اجرا گذاشته است، هزاران کودک -از نوزاد چند ماهه گرفته تا نوجوانان ده پانزده ساله- از والدین خود جدا شده‌اند. ترامپ معتقد است که برای جلوگیری از ورود مهاجران به آمریکا، باید کودکان را از والدینشان جدا کرد و سپس والدین آنها را به جرم ورود غیرقانونی به خاک آمریکا محاکمه و زندانی کرد.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%da%a9%d9 


برچسب‌ها: آسمانی هاامریکاترامپمهاجرانکودکازاری

تاريخ : شنبه 2 تير 1397 | 16:3 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت