فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با دعوت فرمانده هوانیروز ارتش در ستاد این یکان حضور یافت.

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه و اعضای هیئت رئیسه، فرماند‏هان گروه‏‌های بالگردی فتح و سیدالشهدا(ع) و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش حضور یافته و به تبادل نظر و همفکری برای هم افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر مأموریت‌ها و آمادگی بیشتر؛ با مسئولین آن فرماندهی پرداختند.

در این دیدار سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص هم افزایی هرچه بیشتر نیروهای مسلح، تأکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص ارتش و سپاه با یک اتحاد مثال زدنی نقشه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش برآب خواهند کرد.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشسپاهدیدارفرماندهانهوانیروز

تاريخ : یک شنبه 3 تير 1397 | 15:51 | نویسنده : سعید علوی |
 

نیروهای مسلح آماده‌اند مشت محکم خود را بر دهان استکبار بکوبند

 امیر سرتیپ کیومرث‌ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی ایران امروز 3 تیرماه درباره مواضع اخیر ایران و رهبری در قبال برجام با تاکید بر اینکه هرچه رهبری فرموده‌اند برای ما در نیروهای مسلح نصب‌العین و مورد اطاعت است، گفت: نیروهای مسلح آماده‌اند هر کجا که رهبر انقلاب اراده کند مشت محکم خود را بر دهان استکبار و در رأس آنها اسرائیل و آمریکا بکوبند و مشروعیت آن براساس فرمان ولایت است.

وی درباره اتحاد و همدلی در نیروهای مسلح، ارتش و سپاه را یک نیروی واحد خواند و افزود: نیروهای مسلح یعنی ارتش و سپاه در واقع یک روح در دو کالبد هستند، زیرا که همه یک رهبر واحد داریم و زیر پرچم و امر ولایت هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش  تصریح کرد: اختلاف‌افکنی در جامعه و بین نیروهای مسلح بخشی از پروژه دشمنان اسلام و ایران است.

سرتیپ حیدری در پایان گفت: اختلاف‌افکنی در بین صفوف نیروهای مسلح، مردم و مسئولان خیال باطلی است که دشمنان در سر می‌پرورانند و تا زمانی که ما تحت امر ولایت هستیم این خیال باطل دشمنان هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: آسمانیهاارتشفرماندهنزاجا

تاريخ : یک شنبه 3 تير 1397 | 15:47 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت