فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 4 تیرماه  طی بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور در بخش های مختلف این منطقه پدافند هوایی، عملکرد و میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور را ارزیابی و از توان رزمی و عملیاتی این یکان ابراز رضایت کرد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه ای است که همه یگان ها و گروه های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت مداوم و بدون تعطیلی، آسمان کشور را رصد می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات بومی باعث شده تا پدافند هوایی بتواند مأموریت خود را به شکل مناسبی انجام دهد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشامیرصباحیفرد

تاريخ : چهار شنبه 6 تير 1397 | 9:22 | نویسنده : سعید علوی |

آغاز سخنرای رئیس دستگاه قضا در همایش سراسری قوه قضاییهرئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا با اخلالگران نظام اقتصادی و ارزی کشور به طور جدی برخورد می‌کند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه که امروز(سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما بخواهیم خدمات قوه قضاییه را امروز خلاصه گزارش دهیم، زمان زیادی می‌برد.

وی افزود: نکته اول مربوط به وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه است که باید تاکید کرد که با وجود توانمندی نظامی و منابع انسانی گران بها از جمله نسل جوان و  مردم با بصیرت کشور که همیشه در صحنه حاضر هستند و همچنین با منابع نفت و گازمان می‌توانیم به آینده امیدوارم باشی


برچسب‌ها: آسمانی هاقوهقضاییهامریکا

تاريخ : چهار شنبه 6 تير 1397 | 9:19 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت