فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: امسال بیش از ۵ هزار نفر برای حضور و خدمت در نیروی هوایی ارتش اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد چهار هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده اند. این تعداد بالای شرکت کننده، نشان از محبوبیت و جذابیت نیروی هوایی دارد .

وی در ادامه به مصاحبه گران حاظر درمراسم تاکید کرد: نیروی کیفی و تاثیرگذار باید همه شرایط  از لحاظ امنیتی، اخلاقی، وضعیت جسمانی و خانوادگی را دارا باشد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه یک نیروی کیفی باید از روحیه سلحشوری و رزمندگی برخوردار باشد و می‌خواهیم بهترین ها را گزینش و در دانشگاه شهید ستاری به خوبی آموزش و تربیت کنیم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زیبایی فرموده‌اند، نیروهای کیفی به ما وضعیت راهبردی می بخشند، خلأهای موجود در سازمان را کشف، کمبود امکانات را برطرف و اگر در جایی مشکلی باشد رفع می کند .

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه همه باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور داشته باشیم و نمایندگانی شریف، دلسوز، شایسته و اصلح  را انتخاب کنیم، اظهار کرد: ما موظف هستیم با اطلاع‌رسانی دقیق، دعوت و هوشیار کردن مردم و اطرافیان تاثیر گذار باشیم و نگذاریم تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی تاثیری در حضور مردم در انتخابات بگذارد وان‌شاالله شاهد حضور پرشور مردم به ویژه کارکنان و خانواده های نیروی های مسلح در انتخابات باشیم.



برچسب‌ها: آسمانیهاارتشنهاجاامیرنصیرزاده

تاريخ : جمعه 2 اسفند 1398 | 11:44 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت