فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که موشک هوشمند ۳۰۰ کیلومتری نزاجا در حال تست عملیاتی است، گفت: نیروی زمینی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌پردازان نخبه خود، متناسب با نیاز عملیاتی امروز تلاش می‌کند تا یگان‌ها را از تحرک و کارآمدی لازم برای مقابله با تهدیدات نوین آماده کند.
موشک هوشمند ۳۰۰ کیلومتری نزاجا در حال تست عملیاتی است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نزاجا که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، گفت: امروز در نیروی زمینی ارتش ۲۸ طرح لبیک را که هر کدام جامعه هدف خود را مد نظر دارد، در دستور کار قرار داده‍ایم.
وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در راستای حرکت بر مرز علم و دانش و رسیدن به جایگاه دانش بنیانی تلاش می‌کند، گفت: این جشنواره توسط دفتر مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی زمینی در راستای تقدیر از نخبگان و ایده‌پردازان این نیرو برگزار شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌پردازان نخبه خود، متناسب با نیاز عملیاتی امروز تلاش می‌کند تا یگان‌ها را از تحرک و کارآمدی لازم برای مقابله با تهدیدات نوین آماده کند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,تست,موشک,300کیلومتری

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1399 | 13:10 | نویسنده : سعید علوی |
همزمان با حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، شمار زیادی از معترضان به وی، با تظاهرات بیرون دادگاه، خواستار استعفای او شدند.
فریاد «استعفا، استعفا!» معترضان به نتانیاهو مقابل دادگاه قدس اشغالی

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) برای دومین بار در جریان رسیدگی مقدماتی به پرونده‌های فساد خود، در دادگاه قدس اشغالی حاضر شد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، همزمان با حضور نتانیاهو در جلسه امروز دادگاه، تعداد زیادی از معترضان به عملکرد وی بیرون دادگاه و در خیابان‌های اطراف تجمع و تظاهرات کردند.

نیروهای امنیتی ساختمان دادگاه و معابر مجاور آن را به محاصره خود درآورده‌اند. در این میان نه فقط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بلکه مأموران سازمان امنیت داخلی اسرائیل «شاباک» نیز برای حفاظت از نتانیاهو حاضر هستند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,اسرائیل,نتانیاهو,تظاهرات

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:9 | نویسنده : سعید علوی |
روسیه دارای ظرفیت تجاری زیادی است و به دنبال ورود واکسن روسی به ایران، سران دو کشور بر گسترش روابط اقتصادی هم تاکید دارند.

تجارت ایران با کشور‌های خارجی موضوعی است که اخیرا بسیار مورد توجه مسئولان دولتی و بخش خصوصی کشور قرار گرفته به طوری که طی چند ماه گذشته تفاهم‌نامه‌هایی بین ایران و کشور‌های مختلف امضا شده است.

اخیرا وزیر امور خارجه کشورمان طی سفر‌هایی به آذربایجان و روسیه و دیدار با سران اقتصادی و سیاسی این کشورها، بر گسترش روابط تجاری و اقتصادی تاکید کرده است.

همچنین طی دو ماه گذشته شاهد حضور وزیر اقتصاد ارمنستان و نماینده دیپلماسی جمهوری آذربایجان به کشور بودیم که این افراد در زمان حضورشان در ایران با وزرا و مدیران عالی رتبه دیدار کردند همچنین از کارخانه‌های مختلف نیز بازدید به عمل آوردند.

انجام این گونه اقدامات ضمن افزایش حجم تجارت با کشور‌های مختلف، موجب گسترش روابط بین الملل نیز می‌شود و در بلند مدت برای کشورمان تاثیر مثبت خواهد داشت.

بر اساس تفاهم نامه موقت تجارت آزاد ایران با کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ایران به مدت دو سال مهلت دارد تا با این کشور‌ها تجارت آزاد انجام دهد که با پایان این مدت و در صورت کسب تاییده از این اتحادیه، می‌تواند به صورت دائم و رسمی وارد اتحادیه اقتصادی اوراسیا شود.

 


برچسب‌ها: آسمانی هاایرانروسیهروابطتجاری

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:4 | نویسنده : سعید علوی |
 سرلشکر صفوی گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آنها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جلسه با برخی مسئولین استان لرستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ایران، خصوصا مثلث شرارت یعنی آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها و نوکران منطقه‌ای آن‌ها نمی‌توانند تهدیدات نظامی جدی برای ایران ایجاد کنند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,سردارصفوی,تهدید,ایران

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 11:0 | نویسنده : سعید علوی |
 در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال، سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.

 در مراسم راهپی ایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب، سه فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران به نمایش در آمد.

موشک‌های بالستیک ذوالفقار بصیر، دزفول و قیام موشک‌هایی هستند که به نمایش گذاشته شده‌اند.

موشک ذوالفقار بصیر جدیدترین نمونه از موشک‌های کلاس ذوالفقار است که با برد ۷۰۰ کیلومتر و مجهز به سر جستجوگر اپتیکی قابلیت هدف قرار دادن شناور‌های دشمن در دریا را دارد.

موشک بالستیک دزفول نیز نمونه دیگری از موشک‌های خانواده ذوالفقار است که با برد ۱۰۰۰ کیلومتر از جمله موشک‌های بالستیک تاکتیکی زمین به زمین نیروی هوافضای سپاه محسوب می‌شود.

موشک بالستیک قیام، با برد ۸۰۰ کیلومتر در دو نوع قیام-۱ و قیام-۲ مجهز به سرجنگی هدایت‌شونده تا پایان مسیر، از دیگر موشک‌های نقطه‌زن کشورمان است که از آن در هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد نیز استفاده شده بود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,22بهمن,موشکهای,سپاه,راهپیمایی

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | 10:57 | نویسنده : سعید علوی |
حسینی

سید احمد حسینی سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه ١٣ بهمن ماه در برنامه تلویزیونی چرخ که از شبکه چهارم سیما پخش شد، اظهار کرد: اولین پرتاب ماهواره بر ترکیبی ذوالجناح بود، ماهواره بر ترکیبی، به صورت ترکیبی از سوخت جامد و مایع استفاده می‌کند که برای اولین بار در ماهواره‌بر هایمان از سوخت جامد استفاده کردیم، در این ماهواره بر، قدرتمندترین موتور سوخت جامد کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: با این پرتاب به قوی‌ترین موتور سوخت جامد در حوزه فضایی دست پیدا کردیم؛ مرحله اول و دوم این ماهواره بر سوخت جامد است و مرحله سوم سوخت مایع است.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,ماهواره,بر,ذوالجناح

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | 13:31 | نویسنده : سعید علوی |

مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد  مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,پدافند,شمالغرب

تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | 13:29 | نویسنده : سعید علوی |

رژه موتوری به مناسبت دهه فجر

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا حرم مطهر امام خمینی (ره) صبح روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,دهه,فجر,رژه,موتوری

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1399 | 9:18 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور مطرح کرد.

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس نهاجا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیا را دچار تغییر و تحول اساسی کرد. 

 وی افزود: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از تحولات منطقه و خیزش ملت‌های مسلمان و آزاده در افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و یمن متأثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

#ارتش


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,انقلاب,اسلامی

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1399 | 9:16 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی برگزاری موفق رزمایش‌های ارتش و سپاه در دی ماه سال ۱۳۹۹ به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی تبریک گفت.

پیام تبریک سزلشکر باقری به فرمانده کل قوا   سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی برگزاری موفق رزمایش‌های ارتش و سپاه در دی ماه سال ۱۳۹۹ به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی تبریک گفت.

#ارتش


برچسب‌ها: آسمان ی ها,ارتش,سپاه,سرداربافری

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1399 | 13:32 | نویسنده : سعید علوی |

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت ۲ روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش که به منظور ارزیابی عملکرد تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع نزاجا به مدت ۲ روز در سواحل مکران انجام گرفت با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده و اجرای تاکتیک‌های نوین بومی پایان یافت.

در این رزمایش که با حضور تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۶۵ نیرو مخصوص، تیپ ۲۲۳ واکنش سریع با پشتیبانی ترابری و رزمی نیروی هوایی و هوانیروز برگزار گردید؛ تاکتیک‌های نوین و خلاقانه بومی به منظور افزایش توان نفوذ و تهاجم گسترده یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، اجرا شد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از تغییرات عمده‌ای که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساختار یگان‌های نزاجا ایجاد شد، این رزمایش هدف‌محور برای نخستین بار در سطح نزاجا برگزار شد.

در این رزمایش قدرت تحرک و تیپ‌ها و لشکر‌های واکنش سریع و متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش ارزیابی شد.

عملیات متحرک هوایی، عملیات نفوذ در سطح و زیرسطح و حرکت به سوی اهداف دریایی دشمن و ثبت رکورد در سرعت عمل و پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات از اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش بود که هر یک با موفقیت به پایان رسید؛ بنابراین گزارش، این رزمایش با حضور و نظارت امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین نظارت فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و ستاد ارتش برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,رزمایش,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1399 | 13:29 | نویسنده : سعید علوی |
تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:43 | نویسنده : سعید علوی |

مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ با اجرای موفق عملیات راهبردی موشک‌های بالستیک دوربرد ضد ناو‌های متخاصم دشمن و انهدام اهداف از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری به انجام رسید. در این مرحله از رزمایش که با حضور سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی برگزار شد؛ پس از کشف موقعیت ناو‌های متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه‌های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه، موشک‌های بالستیک دوربرد کلاس‌های متنوع از فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,سپاه,رزمایش,موشکی,پیامبراعظم(ص)15

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:32 | نویسنده : سعید علوی |
 در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.
 

به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش، زیردریایی بومی فاتح برای نخستین بار عملیات شلیک اژدر را انجام داد.

در این بخش از رزمایش زیردریایی بومی فاتح که به دست متخصصان جوان و متعهد کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با همکاری نیروی دریایی ارتش ساخته شده است، با شلیک اژدر و اصابت به هدف، بخش دیگری از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر، اجرای عملیات پهپادی را از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا عنوان کرد و گفت: در این رزمایش بخش‌هایی از سامانه‌های پهپادی با مأموریت‌های مختلف شناسایی، شناسایی رزمی و رزمی به کار گرفته شد که عملکرد مناسبی داشتند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نداجا,رزمایش,دریایی,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:27 | نویسنده : سعید علوی |

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا، یک فروند زیر دریایی بیگانه، مورد شناسایی و رصد قرار گرفت.

در مرحله نهایی رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نداجا، یک فروند زیر دریایی بیگانه، مورد شناسایی و رصد قرار گرفت.

تحرکات این زیردریایی که قصد نزدیک شدن به منطقه رزمایش نیروی دریایی ارتش در منطقه شمال اقیانوس هند را داشت، با شناسایی به موقع توسط بالگرد‌های ضد زیردریایی مورد رصد قرار گرفت که پس از آگاهی از شناسایی خود، بلافاصله منطقه رزمایش را ترک کرد.

رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش از روز گذشته در منطقه سواحل مکران و شمال اقیانوس هند با حضور یگان‌های سطحی، زیرس


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نداجا,رزمایش,دریایی,اقتدار99

تاريخ : یک شنبه 28 دی 1399 | 12:25 | نویسنده : سعید علوی |
 

رئیس نیروی پلیس ساختمان کنگره آمریکا می‌گوید مقام‌های امنیتی سنا و مجلس نمایندگان مانع درخواست کمک وی برای اعزام گارد ملی جهت مقابله با مهاجمان به این ساختمان شدند.


علی‌رغم اینکه برخی قانونگذاران آمریکایی مدعی بودند «استیون ساند» رئیس نیروی پلیس کنگره برای مقابله با هجوم هواداران «دونالد ترامپ» به این ساختمان درخواست کمک نکرده ولی او روایت دیگری از این ماجرا دارد.

ساند در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن‌پست» افشا کرد که مقام‌های امنیتی مجالس سنا و نمایندگان آمریکا مانع تلاش‌های وی برای فراخواندن گارد ملی جهت مقابله با طرفداران ترامپ شدند که به ساختمان کنگره حمله کرده بودند.

وی در این باره توضیح داد، حتی بعد از آن که بخش اطلاعاتی پلیس کنگره تخمین زد تعداد معترضانی که ترامپ از آنها برای حضور در واشنگتن و حمله به کنگره دعوت کرده بیش از تظاهرات‌های گذشته خواهد بود، بازهم مسئولان ارشد او تمایلی نداشتند که گام‌‌های رسمی برای اعزام گارد ملی بردارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از این مصاحبه، رئیس نیروی پلیس کنگره گفت که از مقام‌های امنیتی مجالس سنا و نمایندگان برای درخواست آماده‌باش گارد ملی در صورت نیاز سریع به پشتیبانی مجوز خواسته بود اما آنها این اجازه را به وی ندادند.

ساند با تاکید بر اینکه درخواست وی از مقام‌های بالادستی امنیتی برای کمک گرفتن از گارد ملی، شش بار رد شد، اظهار داشت: «اگر گارد ملی را داشتیم، می‌توانستیم مدت زمان طولانی‌تری تا موقع رسیدن مأموران بیشتر از سازمان‌های امنیتی، آنها (مهاجمان) را عقب نگه داریم».

 


برچسب‌ها: آسمانی هابحرانکنگرهامریکا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 | 10:15 | نویسنده : سعید علوی |
واکسن مشترک ایران و کوبا

علیرضا بیگلری ; با اشاره به حضورش در کوبا در راستای پروژه مشترک تولید واکسن کرونا با این کشور اظهار کرد: ایران یکی از باسابقه ترین کشورهای منطقه در امر ساخت واکسن است و انستیتو پاستور نیز نشان داده که نخستین موسسه‌ای است که در خاورمیانه اقدام به تولید واکسن کرده است.

وی افزود: سالهاست که واکسن‌های ایرانی در داخل مرزها تولید شده و می‌توان گفت که قریب به اتفاق ایرانی‌ها یکی از واکسن‌های انستیتو پاستور را دریافت کرده و در بدنشان تزریق شده است.

رئیس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه تجربه بسیار خوبی در انستیتو پاستور و رازی در امر واکسن سازی در داخل کشور وجود دارد، ابراز کرد: حدود ۴۰ سال پیش نوع و روش تولید واکسن تغییر پیدا کرده و واکسن‌های با فناوری زیستی ساخته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تنها کشوری که به ایران تکنولوژی واکسن داده کوبا است عنوان کرد: حدود دودهه پیش تکنولوژی ساخت واکسن هپاتیت B به انستیتو پاستور ایران منتقل شده است که درصد بسیار بالایی از ایرانی‌ها این واکسن را دریافت کردند.

بیگلری بیان کرد: با ورود فناوری ساخت واکسن هپاتیت B از کوبا به ایران نه تنها ایران توانایی ساخت واکسن با فناوری زیستی را پیدا کرد، بلکه این صنعت در داروسازی ایران نیز شکل گرفت. به طوری که اولین گروهی که در کوبا آموزش دیدند همان هایی بودند که علاوه بر تولید واکسن داروهایی با این تکنولوژی را تولید کردند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,واکسن,کووید19,ایران,کوبا

تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 | 10:10 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با اینکه ایران قصد تهاجم به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از یگان‌ها و سامانه‌های پهپادی ارتش در جریان برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با اشاره به بازدارندگی و پیشرفت ارتش و نیرو‌های مسلح در حوزه پهپادی و اقتدار دفاعی کشور گفت: امروز دستاورد‌های جدید و فوق العاده ارزشمندی از فعالیت‌های تحقیقاتی نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر این که در لبه فناوری جهانی در حال پیشرفت روز افزون قرار داریم افزود: مسئله پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسیر بلوغ ارزشمندی قرار گرفته است که در این تمرین بزرگ پهپادی بخش‌هایی از این پیشرفت‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمرین پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین رزمایش‌های متعددی که در روز‌های اخیر در خلیج فارس صورت گرفته و در روز‌های آتی صورت خواهد گرفت، نشانگر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید نسبت به امنیت و دفاع کشور عزیزمان است.

سرلشکر باقری در خصوص آخرین وضعیت منطقه خاطرنشان کرد: متاسفانه در روز‌های اخیر تحرکاتی از جانب ارتش تروریست و جنایتکار آمریکا در منطقه صورت گرفته است و پرواز‌هایی از هواپیما‌های دوربرد یا سایر موارد را در جهت قدرت‌نمایی و ایجاد وحشت به نمایش گذاشتند. همچنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند که این آمادگی‌ها و رزمایش‌های متعدد و انتقال نیرو در راستای به نمایش گذاشتن آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی، دریایی و امنیت ملی کشور است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد تهاجم و تجاوز به هیچ کشور همسایه‌ای را ندارد، اما در برابر هرگونه تهدید به طور کامل آماده است، دستان نیرو‌های مسلح قهرمان ما بر روی ماشه‌ها قرار دارد و چنانچه دشمنان کوچکترین خطایی کند، حتما نیرو‌های مسلح پاسخ جانانه‌ای خواهند داد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,رزمایش,پهپادی,سردارباقری

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1399 | 10:51 | نویسنده : سعید علوی |
رزمایش پهپادی
به گزارش میثاق نیوز، تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صد‌ها فروند پهپاد از نیرو‌های چهارگانه ارتش صبح سه شنبه در منطقه عمومی سمنان برگزار شد. طبق اعلام مقامات ارتش جمهوری اسلامی ایران  در این رزمایش تعدادی از انواع پهپاد‌های بومی ارتش ماموریت‌های مختلف رزمی، مراقبت و شناسایی، جنگالی و انتحاری در برد‌های پروازی مختلف از برد کوتاه تا برد دور حضور دارند. البته در کنار برگزاری این رزمایش یک نمایشگاه از دستاوردهای پهپادی نیز برپا شده است.

]کدام رزمایش پهپادی ارتش


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,رزمایش,پهپادی

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1399 | 10:48 | نویسنده : سعید علوی |

نیرو‌های مسلح مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد

نیرو‌های مسلح مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد

  سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریست آمریکا، ضمن تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای تحقق مکتب آن شهید والامقام، عزم جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان برای انتقام از آمران و عاملان این جنایت تروریستی و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا را اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد.

برچسب‌ها: آسمانی ها,سردار,باقری,شهادت,سردار,سلیمانی

تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:10 | نویسنده : سعید علوی |

 

 ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از فرماندهان، دانشجویان و دست اندرکاران سی و هفتمین دوره تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به روح پاک سردار سرافراز قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم و علو درجات را برای او خواستاریم. سردار سلیمانی و همه ما نظامیان، نگهبانان کشور هستیم و وظیفه حفاظت از این خاک پر افتخار را داریم، زیرا این خاک ارزشمند است. خاک و نام ایران، خلیج فارس و پرچم و ملت ایران برای ما مهم است و پاسداری از آن، نزد خداوند پاداش دارد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,سرلشکر,موسوی

تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:7 | نویسنده : سعید علوی |
 امیر حاتمی گفت: نیرو‌های مسلح ما ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و امن‌تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آنها خواهد شد.
 

نیروهای مسلح از این پس ارتباط باکیفیت‌ تر و با سرعت بیشتری خواهند داشت امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  در آیین رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید هسته‌ای و دفاعی و دانشمند برجسته و ممتاز دکتر محسن فخری‌زاده و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به رونمایی از این خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی و مخابراتی در کشور است که در فضایی بازیربنای ۲۵۰۰ مترمربع درقالب اتاق تمیز و باحساسیت بالا ایجاد شده و ظرفیت تولید بیش از ۱۰ هزار دستگاه مختلف الکترونیکی را در ماه دارد.

وی با اشاره به برخی از این دستاورد ملی در حوزه الکترونیک گفت: این مجموعه قادر است تمام برد‌های الکترونیکی را به صورت کاملا اتوماتیک و با کیفیت و سرعت بسیار بالا (۷۰۰ هزارقطعه درساعت) تولید کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه تمامی محصولات تولیدی این مجموعه دارای فناوری‌های بومی بوده و به وسیله متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است، تصریح کرد: ایجاد این خط تولید در شرایط سخت تحریمی و پیچیدگی‌های مختلف تأمینِ منابع، ارزش راه‌اندازی این دستاورد ملی را چند برابر می‌کند.

 


برچسب‌ها: آسمانی ها,وزارت,دفاع,امیر,حاتمی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:2 | نویسنده : سعید علوی |

 شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود در جنوب لبنان گزارش داد: سحرگاه امروز یک بمب در مسیر گشتی نظامیان اسرائیلی در بخش اشغال شده شهرک العدیسه رخ داد.

بر اثر این انفجار، شماری از نظامیان اشغالگر صهیونیست آسیب دیدند.

بنا بر اعلام علی شعیب، خبرنگار شبکه المنار، در پی وقوع این انفجار صدای داد و فریاد صهیونیست‌ها شنیده شده است و به دنبال آن هم آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شده‌اند.

او افزود: هنوز از ماهیت و علل انفجار و تعداد زخمی‌های دشمن اطلاعی در دست نیست.

 

این انفجار همزمان با موج جدید تنش‌ها در منطقه روی داد.


برچسب‌ها: آسمانی ها,انفجار,بمب,رژیم,صهیونیستی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:5 | نویسنده : سعید علوی |

هراس ارتش رژیم صهیونیستی از توانمندی نظامی ایران

  به نقل از پایگاه ایلاف، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد جمهوری اسلامی ایران ممکن از طریق یمن یا عراق به اراضی اشغالی حمله کند.

 

هیدای زیلبرمن با یادآوری آماده باش زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد: رصد اطلاعاتی ما نشان می‌دهد ایران در یمن و عراق هوایپما‌های هدایت شونده و موشک‌های هوشمندی را در اختیار دارد که قادرند خاک اسرائیل را هدف قرار دهند، بنابراین ایران ممکن است از طریق این دو کشور به ما حمله کند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,قدرت,ایران,ارتش,رژیم,صهیونیستی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:2 | نویسنده : سعید علوی |
 فرمانده کل ارتش از وضعیت و نحوه آموزش دانش‌آموزان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه‌های نظامی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این بازدید که به صورت سرزده انجام شد، در جمع فرماندهان و دانش پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که در حال طی دوره آموزش رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی هستند گفت: آینده کشور و ارتش متعلق به شما جوانان است.

وی با تأکید بر تأثیر بالای دیدارهای چهره به چهره توسط روحانیون و پیشکسوتان با کارکنان وظیفه افزود: تبیین و تشریح عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تحت عنوان دوره تئوری معارف جنگ، برای کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی در ارائه تصویر چهره درخشان و ایثارگر ارتش دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده، امروز هم در مصاف با این بیماری مرموز و منحوس، توان و ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم عزیزمان پای کار آورده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: افرادی که آموزش‌های لازم را در این مرکز سپری می‌کنند غالباً نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند. بنابراین لازم است از این موقعیت به خوبی استفاده شود تا نقش ارتش را در تمامی عرصه ها بشناسند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیرموسوی

تاريخ : یک شنبه 7 دی 1399 | 12:0 | نویسنده : سعید علوی |

 تهیه کننده و گارگردان فیلم سینمایی« اوج 110» با امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جلیل شعبانی تهیه کننده و سیاوش سرمدی گارگردان فیلم سینمایی اوج 110، با اشاره به صفات برجسته شهید ستاری گفت: شهید ستاری فرماندهی مومن، متعهد، تیزهوش و کاردان بود و طرح ها و ابتکارهای زیادی در تجهیز سیستم های راداری و پدافندی به اجرا گذاشت. تاسیس دانشکده پرواز، دانشکده هوا و فضا، ایجاد شبکه دیده بانی و تاسیس مرکز اوج برای تقویت بنیه نیروی هوایی، راه اندازی مرکز پژوهش، تحقیقات و آموزش و اسکورت ناوگان تجاری کشتی های نفتکش ایران در خلیج فارس و دریای عمان در سال های دفاع مقدس فقط گوشه ای از خدمات این شهید بزرگوار است.

برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نهاجا,فیلم,اوج110

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 | 13:22 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان هاجر با کادر درمانی مجرب جزو پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌ها در حوزه پذیرش بیماران کرونایی است.

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان هاجر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: بیمارستان هاجر در حوزه پذیرش بیمازان کرونایی، پیشتازترین و پیشگام‌ترین بیمارستان‌های کشور است.

  وی با اشاره به تقدیم شهدای مدافع سلامت ارتش در حوزه کرونا افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرد که ۴۶ هزار از این شهدای گرانقدر از نیروی زمینی ارتش است، نیروی زمینی ارتش در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز ۸ شهید تقدیم انقلاب کرد و در مقطع کنونی و در حوزه بیماری کرونا تا کنون ۸ شهید مدافع سلامت تقدیم کشور عزیزمان داشته است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ بیمارستان نزاجا از اولین روز شیوع بیماری کرونا در خدمت بیماران کرونایی هستند خاطر نشان کرد: حدود ۵ هزار بیمار کرونایی در ببمارستان‌های نزاجا بستری شده اند که این آمار بیانگر حضور موثر و همه جانبه کادر درمانی مجرب است که از اولین روز‌های شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,نزاجا,کرونا

تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 | 13:18 | نویسنده : سعید علوی |

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تقاضای ریاست محترم جمهوری، صرفا با تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده‌اند.

 

 روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشر شده در خصوص تمدید زمان بررسی لوایح FATF اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که دبیر محترم مجمع درحاشیه جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام (۹۹/۹/۱۹)، در جمع خبرنگاران اعلام کردند، ریاست محترم جمهوری طی نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن درخواست تمدید زمان بررسی لوایح “پالرمو” و “سی اف تی” مربوط به پیوستن‌جمهوری اسلامی ایران به گروه اقدام مالی (FATF) در مجمع تشخیص مصلحت نظام، از معظم له درخواست کرده اند که مجمع، با اضافه کردن تحفّظ جدید، شرایط الحاق به این‌معاهدات را فراهم‌کند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به دو درخواست مذکور، صرفا با تمدید زمان بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت فرموده اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: کمیسیون‌های مجمع در سال جاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جلسات مستمری داشته اند و نشست‌های صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز متناسب با وجود دستور و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا برگزار شده است.


برچسب‌ها: آسمانی هارهبرانقلابFATF

تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:7 | نویسنده : سعید علوی |

یک مقام بلندپایه سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در مستندی که درباره عملیات‌های ترور موساد از تلویزیون این رژیم پخش شد، اذعان کرد، اسرائیل ضربات دردناکی از ایران دریافت کرده که افکار عمومی از آن مطلع نشده است.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی سه‌شنبه‌شب مستندی از عملیات‌های تروری پخش کرد که سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) در دهه‌های اخیر اجرا کرده است.

وبگاه خبری «رأی الیوم» نوشت، در این مستند ترور دانشمند هسته‌ای ایران محسن فخری‌زاده که ماه گذشته ترور شد به شکل نمایشی به تصویر کشیده شد. تهیه‌کننده این مستند الون بن داوِد تحلیلگر امور نظامی اسرائیلی است و در مستند تأکید کرد که اسرائیل تا این لحظه مسئولیت این ترور را بر عهده نگرفته است.

در این مستند، رام بن باراک نایب رئیس پیشین موساد در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت، ایرانی‌ها بسیار باهوش، باپشتکار و باتجربه هستند. او اشاره کرد که اسرائیل در دوره‌های گذشته ضربات از آنان (ایرانی‌ها) دریافت کرده‌اند بدون آنکه مردم بدانند. او به نقش نظارت نظامی اسرائیل که مانع نشر چنین اخباری می‌شود اشاره‌ای نکرد. 


برچسب‌ها: آسمانی ها,تروریست,موساد,ترور,دانشمندان,هسته ای

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 19:2 | نویسنده : سعید علوی |
در پی ادامه حمله سایبری به شبکه‌های الکترونیکی برخی مراکز دولتی آمریکا، همه مراکز و سازمان‌های امنیتی این کشور به حال آماده باش در آمده‌اند.
 

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند در  حملات سایبری اخیر، شبکه‌های الکترونیکی مراکز دولتی هدف قرار گرفته اند، این حملات همچنان ادامه دارد و بسیار گسترده هستند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اتهامات خود را متوجه روسیه کرد، اما سفارت روسیه در واشنگتن چنین اتهاماتی را به شدت رد کرد.

شاهر بسطی، گزارشگر شبکه با اشاره به این حملات گسترده به مراکز دولتی آمریکا افزود: این حملات باعث شد همه دفاتر و مراکز وابسته به سازمان اطلاعات آمریکا برای مقابله با این حملات بسیج شوند.

سازمان اطلاعات آمریکا با اشاره به حمله سایبری به این مراکز در روز‌های گذشته افزود: این حملات که همچنان هم ادامه دارد خسارات زیادی به سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های دولتی وارد کرده است.

پ


برچسب‌ها: آسمانی ها,امریکا,حملات,سایبری

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 18:54 | نویسنده : سعید علوی |
 یک کاربر فضای مجازی در واکنش به شعرخوانی اردوغان طی توییتی نوشت: ای کاش رییس جمهور کشورمان این شعر شهریار را در جواب اردوغان بخواند.

 ایگیت‌لر یوردو قفقازیم سنه مندن سلام اولسون سنین عشقوندن ایراندا هنوز صبری تالان واردیر آنام تبریز منه گهواره ده سویلردی یاوروم بیل سنین قالمیش اوتایدا خاللی تئللی بیر خالان واردیر

 سلام ما بر تو ای دیار جوانمردان قفقاز هنوز ایران از فراق تو بیقرار است. مادرم تبریز در گهواره به من می گفت من خواهری گمشده با خال لب و طره افشان در آن سوی ارس دارم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


برچسب‌ها: آسمانی ها,اردوغان,ارس,شهریار

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:8 | نویسنده : سعید علوی |

 
 یادواره ۸۱ سرباز سرافراز شهید پایگاه هوایی تبریز در دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان، سربازان و  خانواده‌های شهدای سرباز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی جانشین فرمانده پایگاه شهید فکوری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز گفت: سربازان یکی از ارکان اصلی دفاع ملت ایران در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق بودند و بسیاری از آنان در همین لباس مقدس سربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ولی نقش آنان به دلایل مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: فرصت پرداختن به نقش موثر سربازان در دفاع مقدس هنوز باقی است و از جهتی سربازان نیاز به الگوهای متناسب خود برای خدمت عاشقانه به کشور و میهن دارند.

برچسب‌ها: آسما نی ها,ارتش,نهاجا,شهیدفکوری,سرباز

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:3 | نویسنده : سعید علوی |

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم اهدای نشان نصر درجه یک از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا به دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچگاه از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت تصریح کرد: امروز به نمایندگی از ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، آحاد فرماندهان و کارکنان غیور ارتش مراتب احترام و تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید دکتر محسن فخری زاده اعلام می دارم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل از مقام شامخ دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را پاسداشت علم و دانش و فرهیختگی فرزندان برومند ایران اسلامی دانست و افزود: این شهید والامقام در سخت ترین شرایط تحریم در مقابله با نظام سلطه توانستند قله های پیشرفت و ترقی را طی کرده و ایران اسلامی را علیرغم همه دشمنی ها و هجمه های سخت و نرم استکبار جهانی به جایگاه واقعی خود نائل کنند.

برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیر,موسوی

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1399 | 12:1 | نویسنده : سعید علوی |

روحانی ۹ سال قبل درباره مخالفت رئیس‌جمهور با اجرای قانون چه گفت؟

 روحانی نمایه


حسن روحانی در سال ۱۳۹۰ معتقد بود که مقاومت رئیس‌جمهور در مقابل قانون مصوب مجلس، تخلف است و مجلس باید به علت این تخلف، رئیس‌جمهور را استیضاح و برکنار کند.

   - حسن روحانی در حالی اخیرا با دو قانون مجلس درباره پرداخت یارانه معیشتی به مردم و مقابله با تحریم‌های آمریکا مخالفت و از ابلاغ این دو قانون مهم خودداری کرده، که ۹ سال قبل معتقد بود اگر رئیس‌جمهور در برابر قانون مصوب مجلس، مقاومت کند، مجلس حق دارد او را استیضاح و برکنار کند

 در خرداد ۱۳۹۰ نشریه نسیم بیداری مصاحبه‌ای با حسن روحانی انجام داده بود که در آن وی از قانون‌گریزی دولت احمدی‌نژاد انتقاد کرد.
 

برچسب‌ها: آسمانی ها,حسن,روحانی,مجلس,شورای,اسلامی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1399 | 11:31 | نویسنده : سعید علوی |

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری‌زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در حاشیه مراسم بزرگذاشت شهادت شهید محسن فخری زاده که در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

وی افزود: راه این شهید را همانند بقیه شهدا ادامه خواهیم داد و به برکت خون این شهید مسیر نورانی وی تداوم می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه آنچه دشمن در این ترور و اقدامات مشابه آن هدف قرار داده، این است که ایران به توانمندی‌ها و قله علم و دانش دست پیدا نکند، اما کور خوانده است و دشمن هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید، تاکید کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، هر چه داریم به برکت خون شهداست.

دریادر سیاری با اشاره به اینکه به برکت خون این شهید، این مسیر روان‌تر و با قوت‌تر ادامه می‌یابد و دستیابی ایران به قله‌های بلند نزدیکتر می‌شود، گفت: دشمن نمی‌تواند جلوی رشد انقلاب ما را بگیرد و این را در ۴۲ سال گذشته همواره ثابت کرده ایم.


برچسب‌ها: آسمانی ها,ارتش,امیرسیاری,شهیدفخریزاده

تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1399 | 11:27 | نویسنده : سعید علوی |

رئیس دفتر فرماندهی معظم‌کل قوا گفت: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آن‌ها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، با تاکید بر اینکه در بخش هوایی به فناوری جدیدی در سطح منطقه دست پیدا کردیم، اظهار کرد:  این فناوری در هوا بیش از توانمندی های قبلی ما بوده و نشان از دست برتر ایران اسلامی است. در دریا دست برتر هستیم و نیروی دریایی راهبردی شکل گرفته است.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا درباره نمایشگاه تجهیزات نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و شاهد دستاوردهای خوبی در این نمایشگاه بودیم. سردار شیرازی با تاکید بر اینکه حضور نیرو های دریایی در آب های دور دست موجب اقتدار نظام اسلامی است، ادامه داد: در نیروی دریایی ارتش، نیروهای کارشناس و توانمند پای کار حضور دارند که خلاقیت آن‌ها در جهت خودکفایی همه تجهیزات زبانزد است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی در سپاه و ارتش هم افزا، همکار، هماهنگ در جهت دفاع از انقلاب و مردم در دریا و اقیانوس هند حضور دارند و توانمندی های ما روز به روز در حال افزایش است.


برچسب‌ها: آسمانی ها,سردار,شیرازی,نداجا

تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 12:35 | نویسنده : سعید علوی |

 رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با سی ان ان به پاره‌ای از مسائل از جمله مسئله هسته‌ای ایران و پیامد‌های ترور دانشمند ایرانی پاسخ داد.

  جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که دولت بعدی آمریکا برای پاسخگویی به فعالیت هسته‌ای ایران به روابط بهتر با متحدان سنتی خود در اروپا و اقیانوس آرام احتیاج دارد.

او در مصاحبه با شبکه سی ان ان مدعی شد: سیاست خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا از توافق هسته‌ای ایران فقط ایران را به سلاح هسته‌ای نزدیک کرد.

بایدن همچنین یک هفته پس از ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران در نخستین اظهارنظر بار دیگر تمایل خود را برای پیوستن به توافق هسته‌ای ایران در صورت پایبندی تهران تأیید کرد. اما خاطرنشان کرد که او قصد ندارد به تهران اجازه دهد به توانایی هسته‌ای برسد.

 

ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: آسمانی هاامریکابرجامجوبایدن

تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 | 12:31 | نویسنده : سعید علوی |

فرمانده کل ارتش گفت: دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می‌شود.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پی شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت دکتر محسن فخری زاده، این مدیر خدوم و مخلص را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی و دفاعی کشور و وزیر محترم دفاع تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

در ادامه پیام امیر سرلشکر موسوی آمده است، دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می‌شود و این اقدام زبونانه نزد ملت‌های آزاده جهان محکوم است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می‌دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.»


برچسب‌ها: آسمانی ها,ترور,شهیدفخریزاده,فرمانده,کل,ارتش

تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1399 | 12:13 | نویسنده : سعید علوی |

وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات از آغاز شناسایی عناصر خود فروخته و عاملان ترور و به شهادت رساندن محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع خبر داد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاسف گردید. اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت».


برچسب‌ها: آسمانی ها,ترور,شهیدفخریزاده,وزیراطلاعات

تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1399 | 12:1 | نویسنده : سعید علوی |

از تشویق به تخریب اموال عمومی تا فعالیت منافقین برای تشویش اذهان مردم در فضای مجازی

   یکی از محور هایی که رسانه های معاند و خارجی متاثر از سیاست های رسانه ای و خارجی خود به دنبال محقق کردن آن هستند، افزایش آشوب ها و ناآرامی ها و به دنبال آن ایجاد تغییر  در رفتار نظام و در نهایت تغییر نظام در جمهوری اسلامی است. بنابراین ترویج و راه اندازی کمپین ها و قرارگاه‌هایی برای افزایش اعتراضات در ایران و تغییر ماهیت دادن این اعتراضات از جمله کار هایی است که توسط آنها پیگیری می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از این فعالیت ها می‌پردازیم. 

 

قرینه سازی اغتشاشات با روند پیروزی انقلاب اسلامی. ادامه مطلب 


برچسب‌ها: آسمامی ها,منافقین,فضای,مجازی

تاريخ : سه شنبه 4 آذر 1399 | 10:35 | نویسنده : سعید علوی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 96 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت