فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

وی افزود: نیروی دریایی به واسطه ارتباط خوبی که با مجامع دانشگاهی داشته توانسته نیازسنجی کند و تهدیدها را به خوبی بشناسد و براساس نیازها طراحی و اجرا کند و در این راستا مصونیت سازی کرده و برای حضور در آب های آزاد توانمندی‌های خود را ارتقا می‌دهد.
 امیر موسوی خاطرنشان کرد: امروز به حمدالله 10 کار به نتیجه رسیده را دیدیم که همه می‌توانند، توانایی نیروی دریایی در عرصه دریاها و ارتقای کیفیت نیروی انسانی را به همراه داشته باشد.
 جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش تلاش می‌کند تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نیرویی در شأن ملت ایران باشد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: امروز توانایی تعمیرات اساسی «زیردریایی‌های کلاس طارق» که از پیشرفته ترین زیردریایی‌های دنیاست، در سطح این نیرو وجود دارد.
وی همچنین گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش طبق قوانین و مقرارت بین المللی برای برقراری امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های خود در آب های آزاد و بین المللی حضور پیدا می‌کند.
 وی افزود: حضور ما در آب‌های آزاد به منزله تجاوز به حقوق دیگر کشورها نیست.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش اشاره به اینکه تعمیرات اساسی زیردریایی‌ها کار بسیار دشوار و عظیمی است، افزود: ما امروز به کمک جوانان خوشفکر توانسته‌ایم اولین زیردریایی در این کلاس را بازآماد کنیم و بازآمد زیردریایی‌های بعدی نیز در دستورکار قرار دارد.



برچسب‌ها: آسمانی هاامیرموسویقدرتنظامی

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 12:22 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت