فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر سرتیپ دوم مولایی:رفت‌وآمد از مرز مهران بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است/ هنوز موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی فعالیتی داشته باشد

 جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با وجود ازدحام فراوان زائرین در مرز مهران، شاهد هستیم که رفت و آمد از این مرز بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جواد مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با توجه به اینکه از روز گذشته (چهارشنبه) تردد زائران از مرز مهران به بالای ۱۵۰ هزار نفر در روز رسیده است، زائرین بدون هیچ مشکلی در حال تردد از این مرز برای راهپیمائی عظیم  اربعین حسینی(ع) هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران و همچنین دو موکب ارتش در میدان اربعین و دژبانی بهرام‌آباد، خدمت‌رسانی‌های ۲۴ ساعته خود را انجام می‌دهند عنوان کرد: طی چند روز گذشته، نیروی هوایی ارتش در فرودگاه ایلام نیز یک پست امداد برپا کرده است؛ این پست امدادی شامل یک اتوبوس اتاق عمل، یک بخش بستری سیار، داروخانه سیار و پزشکان و جراحان متخصص است.

امیر سرتیپ دوم مولایی همچنین گفت: طی روز‌های گذشته موردی پیش نیامده که اورژانس هوایی هوانیروز ارتش که در منطقه مرزی مهران مستقر شده، فعالیتی داشته باشد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: امروز ده‌ها دستگاه اتوبوس، برای تسریع در روند رفت‌وآمد زائرین، در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشقرارگاهغرباربعینحسینیمرزمهران

تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 | 17:49 | نویسنده : سعید علوی |

 محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور از بیمارستان صحرایی شهید قوطاسلو ارتش در مرز چذابه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، محمود واعظی امروز 4 آبان ماه از بیمارستان صحرایی شهید قوطاسلو، اولین شهید مدافع حرم ارتش در مرز چذابه دیدن کرد.

این بیمارستان دارای دو اتاق عمل، سایت رادیولوژی، آزمایشگاه، سونوگرافی، آی سی یو و اتاق سی اس آر است.

یک سایت دندانپزشکی نیز در این بیمارستان صحرایی فعال است که به زائران خدمت رسانی می کند.

دکتر محمود واعظی در جریان این بازدید ، از تلاش های همه مسئولین ذیربط اعم از ارتشیان عزیز و پزشکان گرانقدر برای آماده‌سازی این بیمارستان مجهز و خدمت‌رسانی به زائرین بزرگوار اباعبدالله الحسین(ع) تشکر و قدردانی نمود.

واعظی پیش از این از مواکب مستقر در مسیر مرز چذابه و مسیرهای خروجی و ورودی مرز چذابه بازدید کرد.


برچسب‌ها: آسمانی هاارتشبیمارستانصحراییشهیدقوطاسلو

تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 | 17:41 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت